Condițiile de garanție ale «GAME ZONE» S.R.L. se aplică exclusiv produselor vândute în magazinul cu amănuntul sau în magazinul online.WWW.GEEK.MD.
Cumpărătorul are dreptul de a obține repararea produsului în perioada de garanție specificată de producător, în cazul în care acesta a funcționat defectuos din cauza unui defect de fabricație.
Cumpărătorul are dreptul de a obține repararea produsului în garanție, cu condiția ca următoarele documente și componente să fie disponibile:
Perioada de garanție începe în momentul în care produsul este predat consumatorului.
Reparația în garanție este un set de operațiuni gratuite pentru a restabili performanța produsului achiziționat de cumpărător în perioada de garanție, în cazul în care acesta funcționează defectuos din cauza unui defect de fabricație. Cu excepția cazului în care se stipulează altfel în acorduri scrise suplimentare, livrarea echipamentului la centrul de service în garanție este efectuată de către client însuși și pe cheltuiala sa.
Cumpărătorul pierde dreptul la repararea în garanție dacă:
Garanția nu acoperă materialele și piesele considerate a fi consumate în timpul funcționării.
Produsele sunt întreținute de un centru de service dedicat, al cărui personal este instruit și are cunoștințe în domeniul tehnicilor de reparare și recondiționare pentru toate produsele vândute în magazinul cu amănuntul și în magazinul online. geek.md
Nu ați adăugat încă niciun articol în coșul dvs.
Acest component este incompatibil cu alte elemente selectate în alte categorii.
Dacă continuați cu această acțiune, toate elementele selectate anterior vor fi șterse. Va trebui să construiți totul de la zero.
Să continuăm?